مرجع آموزش زبان ایرانیان - یادگیری زبان انگلیسی از طریق خواندن کتاب 

300000
Discounted
پیشنهاد شگفت انگیز امروز
... 50 درصد تخفیف

   منتخب صوتی و تصویری خودآموز

  •       - شبیه سازی کلاس درس در منزل
  •       - دانلود بلافاصله پس از خرید
  •       - تخفیف برای هر دو نوع پستی و دانلودی
  •       - بیش از 1000 ساعت آموزش صوتی و تصویری
فرصت باقیمانده تا این پیشنهاد
Discounted
پیشنهاد شگفت انگیز امروز
... 50 درصد تخفیف

   آموزش ویدیویی با سریال فرندز

  •       - نوع آموزش: تصویری و صوتی
  •       - مدت زمان آموزش: 48 ساعت
  •       - تنظیم:سپیده رضایی
  •       - تلفظ: امریکن
فرصت باقیمانده تا این پیشنهاد
Discounted
پیشنهاد شگفت انگیز امروز
... 50 درصد تخفیف

   آموزش تصویری کتاب‌های واژگان آکسفورد

  •       - نوع آموزش: تصویری و صوتی
  •       - مدت زمان آموزش: 138 ساعت
  •       - مدرس:محسن دباغیان
  •       - تلفظ:بریتیش
فرصت باقیمانده تا این پیشنهاد
Discounted
پیشنهاد شگفت انگیز امروز
... 50 درصد تخفیف

   آموزش‌های تصویری کتاب‌های مایندست فور آیلتس

  •       - نوع آموزش: تصویری و صوتی
  •       - مدت زمان آموزش: 93 ساعت
  •       - مدرس: محمدرضا فرامرزی فر
  •      
فرصت باقیمانده تا این پیشنهاد
Discounted
پیشنهاد شگفت انگیز امروز
... 50 درصد تخفیف

آموزش تصویری ویرایش پنجم کتاب اینترچنج اینترو

  •       - نوع آموزش: تصویری و صوتی
  •       - مدت زمان آموزش: 30 ساعت
  •       - مدرس: زهرا دوست محمدی
  •       - لهجه: امریکن
فرصت باقیمانده تا این پیشنهاد
Discounted
پیشنهاد شگفت انگیز امروز
... 50 درصد تخفیف

منتخب کتاب های دیجیتال

  •       - دوره های درسی بزرگسالان
  •       - دوره های درسی کودکان
  •       - دانلود بلافاصله پس از خرید
  •      - بیش از صد عنوان از جدیدترین منابع آموزشی
فرصت باقیمانده تا این پیشنهاد
Discounted
پیشنهاد شگفت انگیز امروز
... 50 درصد تخفیف
  •    اپلیکیشن آموزش 4000 واژه ضروری زبان انگلیسی
  •       - نوع آموزش: تعاملی (صوت، متن، ترجمه، تمرین)
  •       - سطح: مقدماتی تا پیشرفته
  •       - تولید:  افرادانش
  •       - لهجه: امریکن
فرصت باقیمانده تا این پیشنهاد

نماد اعتماد الکترونیکی

logo-samandehi

کانال تلگرام سایت

به کانال تلگرام مرجع زبان ایرانیان بپیوندید




دسترسی سریع


محبوب‌ترین ها

آموزش تصویری مکالمات روزمره TwoByTwo

آموزش تصویری کتاب های امریکن انگلیش فایل


آموزش تصویری کتاب های تاپ ناچ


آموزش تصویری کتاب های اینترچنج


آموزش تصویری کتاب های آکسفورد ورد اسکیلز


آموزش تصویری کتاب های مایندست فور آیلتس


آموزش تصویری کتاب های سامیت
آموزش زبان با سریال فرندز

آموزش زبان 4000 واژه ضروری

آموزش 504 واژه ضروری

دوره کامل آموزش واژگان انگلیسی

دوره کامل آموزش گرامر انگلیسی

آموزش لغات آیلتس متوسط

آموزش زبان با سریال فرندز

آموزش لغات زبان فرانسه

دوره آموزش زبان آلمانی

دوره آموزش زبان با فیلم

دوره آموزش اصطلاحات زبان انگلیسی

دوره آموزش مکالمه انگلیسی

دوره آموزش زبان فرانسه

دوره ویدیویی آموزش 4000 واژه ضروری


دوره ویدیویی آموزش تلفظ امریکن


دوره ویدیویی آموزش کتاب فرست فرندز


دوره ویدیویی آموزش دیکشنری تصویری کودکان


دوره ویدیویی آموزش کتاب Phrasal Verbss in use


دوره ویدیویی آموزش کتاب های Viewpoint

 


 

در خانه بمانیم

 



 

مقاله: یادگیری زبانانگلیسیاز طریق خواندن کتاب.(مقاله)

 

 

یادگیری زبان انگلیسی از طریق خواندن کتاب

 

بسیاری از زبان آموزان علاقمند هستند تا به زبان انگلیسی مسلط شوند و به سرعت به این هدف دست یابند. اما قدری سرعت یادگیری زبان انگلیسی را در مرحله خواندن می‌بایست کم کرد، به عبارت دیگر سعی کنید بهینه آموزش ببینید. سطح مورد نظر خود را به دقت انتخاب کنید که می توانید کتاب های مختلفی را از سایت مرجع زبان ایرانیان دانلود کنید. هم نسخه اصلی کتاب و هم نسخه ترجمه شده کتاب ها در دسترس هستند. کاملا اشتیاق‌تان برای یادگیری ستودنی است و هیچ کس دوست ندارد مانند یک کودک نوپا در حال دست و پا زدن در اوایل یادگیری قرار گیرد. تعجب نکنید، بله درست است یکی از روش های یادگیری زبان انگلیسی خواندن کتاب است اما به شیوه درست.


در ادامه مطلب می توانید توضیحات بیشتری در مورد تکنیک های مهارت خواندن زبان بیاموزید.

چگونه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

 

چگونه شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

 

خواندن یک کتاب انگلیسی مخصوصا زمانی که شما فقط می‌خواهید مانند یک گوینده بومی مدرن صحبت کنید خوب به نظر می‌رسد. شما فقط میخواهید حرف بزنید. متاسفانه عقل سلیم علیه شما در این مورد کار می‌کند. به این دلیل که اگر می‌خواهید درست صحبت کنید, باید مطالب زیادی از زبان بومی تمرین کنید. دستیابی به تسلط کامل نیاز دارد که نقاط مطالعاتی را به هم متصل کنید. «گوش دادن» فقط یکی از موارد مهم است. پس کتاب‌هایی را انتخاب کنید که حتما دارای فایل صوتی باشد. «تقلید از افراد بومی»یکی دیگر از موارد مهم هستند که با خواندن متن کتاب می‌توانید از آنها استفاده کنید.

پس اگر واقعا بخواهید زبان جدیدی یاد بگیرید، پس بهتر است روی مبل بروید و کتاب مرتبط با سطح خود را و مطالعه کنید! در این قسمت چند دلیل مهم بیان می کنیم که چرا کتاب خواندن راه خوبی برای یادگیری است:

- نخست باید قوانین را یاد بگیرید. می‌توانید با یک زبان بازی کنید ( مانند مردم عادی) تا اینکه قوانین دستور زبان را یاد بگیرید . سپس به یک فرد بومی گوش می‌دهید و آنچه که می‌شنوید قوانین دستور زبان تا حد امکان خرد شده‌اند و ساده می‌شود .مشکل اینجاست که با یاد گرفتن استثناها, هیچ زبانی را نخواهید فهمید! اول باید به اصول اساسی زبان نگاه کنید. در این صورت می‌توانید آن‌ها را مانند هر گوینده بومی تفکیک کنید.

- مغز وقتی چیزها را می‌بیند, می‌تواند چیزهای بیشتری را به یاد می‌آرود. یادگیری توسط نشانه‌های بصری تسهیل کننده است و مطالعه بصری به مغز کمک می‌کند به یاد داشته باشد که کلمات و تصاویری را که کلمه نمایش می‌دهد راجع به چه چیزی است.

- کتاب ها حاوی یک زبان غنی تر هستند.. در مقایسه با کلمه نوشته شده، کلمه گفتاری بسیار مبهم است. متوسط گوینده‌ها به همان اندازه که نویسندگان انجام می دهند، وقت خود را برای انتخاب کلمات خود صرف نمی کنند، بنابراین در زبان گفتاری تفاوت کمی وجود دارد. بسیاری از چیزها به زبان گفتاری BAD هستند. زبان گفتاری بخش زیادی از تفاوت های ظریف زبان را از بین می برد.

- به زبان همه زمینه‌ها حمله کنید. اگر واقعا می‌خواهید زبان را به خوبی یاد بگیرید، باید هر طور ممکن به آن مشتقانه به پیش بروید. محدود کردن خودتان به یک منبع یادگیری , نمی‌توانید نقاط را به هم متصل کند. باید بخوانید، باید با افراد بومی صحبت کنید، باید زبان را در تمام جنبه‌های آن تجربه کنید. از فایل های صوتی در کنار فایل کتاب استفاده کنید. این امر سبب می‌شود هم مهارت خواندن را تقویت کنید و هم مهارت شنیداری. کتاب‌های زیادی در سایت مرجع زبان ایرانیان هستند که هم نسخه اصلی و هم نسخه ترجمه شده را به همراه فایل صوتی ارائه شده است که می‌توانید از آنها استفاده نمایید. در لینک زیر می تونید این کتاب ها را مشاهده کنید.

https://www.irlanguage.com/News/topic/130/Tranlated

 

مزایای ذاتی یادگیری توسط کتاب خواندن

 

یادگیری زبان انگلیسی از طریق خواندن کتاب

 

هدف ما در شروع یادگیری عموق دانش نیست که به یک مورد خاص از نوشته‌های غیر داستانی خارجی یا کتاب‌هایی درباره موضوعات تخصصی مانند اقتصاد , سیاست , فلسفه و …باشد.

اگر سطح شما پایین است، کتابی ساده که برای کودکان هفت‌ساله تهیه شد و پر از تصاویر رنگی است گزینه مناسبی خواهد بود. اصلا خجالت نکشید کتاب های مخصوص کودکان ساده و برای شروع مناسب هستند.

 

خواندن عوامل محدود کننده یادگیری زبان را حذف می‌کند

 

یک عامل محدود کننده چیزی است که صرف‌نظر از زمان، انرژی و پول صرف‌شده در فرآیند، مانع یادگیری زبان شما می‌شود.

- مجبور نیستید برای یادگیری زبان به سرزمین‌های دور سفر کنید. آموختن نباید به خاطر فقدان هزینه و تهیه بلیط هواپیما و سفر خارجی به تعویق بیافتد. شما فقط باید یک کتاب بردارید. این کار را انجام دهید و شما می‌توانید از طریق کتاب در فضا و زمان سفر کنید. در صندلی خود بمانید و یاد بگیرید که چگونه افراد دیگر به میز ، صندلی‌ها و دیگر اقلام روزانه به زبان خودشان اشاره می کنند.

کتاب‌ها متعلق به شما هستند با خواندن یک کتاب، عامل محدود کننده دیگری از اکتساب زبان را حذف می‌کنید که یافتن مربی توانا بخشی از این ماجرا است. مساله ثبات ممنوع است زیرا درس‌ها برای همیشه در کتاب چاپ می‌شوند. آن‌ها به نوسانات روحی یا در دسترس بودن مربی وابسته نیستند. کتاب‌های داستان هرگز خسته کننده نمی‌شوند و بعد از خرید هر وقت احتیاج دارید در دسترس هستند.

کتاب به شما کمک می‌کند که بیشتر در زبان انگلیسی غوطه‌ور شوید. لازم نیست نگران پول برای آموزش حرفه‌ای باشید. کتاب‌ها بهترین گزینه هستند. حتما معتبرترین منابع انتخاب کنید و از مناسب بودن آموزش مطمئن شوید. مساله این است که خواندن می‌تواند شما را در آستانه ورودی یادگیری زبان انگلیسی هدایت کند. می‌توانید به طور حتم یک کتاب بگیرید که موثرترین روش‌ها را به کار گرفته است.

 

خواندن از واژگان پشتیبانی می کند

 

یادگیری زبان انگلیسی از طریق خواندن کتاب

 

خواندن مغز را به فعالیت سوق می دهد. این فعالیت، قشر بینایی را در فرآیند یادگیری درگیر می‌کند و درس‌هایی را بخاطر می‌سپارد. بنابراین به جای اینکه فقط به کلمه انگلیسی گوش دهید، خواهید دید که این کلمه چطور هجی می‌شود و در یک جمله ساده استفاده می‌شود.

درک شما از زبان تا حد زیادی به کلمات بستگی دارد. خلاصه، واژگان بسیار مهم است. و یک کتاب در آشنایی با لغت بسیار مفید می باشد.

همانطور که قبلا گفتم , باید در زوایای مختلف به زبان انگلیسی حمله کنید. نمی‌گوییم که خواندن بر همه روش‌های دیگر برتری دارد. نمی‌گوییم که گوش دادن و رویکردهای کلامی کار نمی‌کنند. و همه آن‌ها نقشی برای بازی دارند. می‌گوییم همه روش‌ها را برای شکل دادن پازل یادگیری زبان نیاز دارید، فایل های ویدیویی در مرحله اول منابع دوزبانه و در مراحل بعد استفاده از منابع تک زبانه به شما کمک خواهد کرد. همه این روش ها با هم‌کار می‌کنند تا همه حواس را تحریک کنند و درس‌ها را در ذهن شما بسوزانند. بدون کمک یک کتاب خوب که کلمات را به زندگی تبدیل می‌کند، یادگیری کلمه آهسته خواهد بود. پس کتاب‌هایی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد. ممکن واژگانی را در مراحل اول نیاموزید اما این واژگان در ضمیر ناخودآگاه شما جای می‌گیرند و در مواجهه دوم و سوم در کتاب های دیگر یا همان کتاب شما را غافل گیر می‌کند.

 

خواندن باعث پیشرفت دقیق کلمه می شود.

 

 

 

همانطور که قبلا ذکر شد، کلمه نوشته شده نسبت به کلمه گفتاری دارای تفاوت‌های زیادی است. نویسندگان سخنان خود را با دقت بیشتری نسبت به یک گوینده بومی که صحبت می کند، می نویسند. هنگامی که افراد بومی بصورت رو در رو صحبت می کنند، از یک زمینه مشترک استفاده می کنند.

یک نویسنده علاوه بر تعداد خوانندگان بالقوه، باید موارد مختلفی را نیز در نظر بگیرد که یک کتاب خوانده خواهد شد. او باید به پیشینه‌های مختلف مخاطبان خود بیاندیشد. بنابراین او باید در نوشتن بسیار دقیق باشد. نمی‌تواند مبهم بنویسد، زیرا به راحتی می تواند خواننده را دچار سوظن کند و وی برای دفاع از خود در آنجا نخواهد بود.

بنابراین، اگر می خواهید یک زبان دقیق تر درک کنید، باید مطالعه کنید و ببینید که چگونه تفاوت های ظریف هر جمله را تغییر می‌دهد. و شما فقط با صحبت کردن با اولین گوینده بومی که ملاقات می کنید، این نوع تجربه را کسب نخواهید کرد. کتاب بسیاری از ویرایش ها و کارهای مختلف را پشت سر گذاشته است تا درست جلوه کند. شما را برای نوشتن یک نامه آماده می‌کند، برای نوشتن امور اداری یاری رسان است و در موارد تجارت و بازرگانی مهارت خواندن و نوشتن از اهمیت زیادی برخوردار است که مهارت نوشتن نیز بسیار وابسته به مهارت خواندن است.

 

یادگیری زبان انگلیسی با خواندن کتاب: 5 استراتژی فوق العاده

 

یادگیری زبان انگلیسی از طریق خواندن کتاب

 

اگر می خواهید بخوانید، پس بهتر است این کار را درست انجام دهید. شما در این کار وقت و تلاش زیادی صرفه جویی می کنید. افرادی که ادعا دارند می که خواندن هرگز کارساز نیست معمولاً این کار را انجام نمی دهند. مگر شما در طول یادگیری زبان مادری خود مطالب زیادی را از طریق خواندن روزنامه، مجله، کتاب و ... نیاموخته اید؟ زبان انگلیسی نیز به همین شکل عمل می‌کند. بنابراین 5 استراتژی فوق العاده وجود دارد که خواندن را نه تنها ارزشمند بلکه بسیار مؤثر می‌سازد.

 

1- کتاب های کودکان را بخوانید

اگر از سطح پایین تر از متوسط برخوردارید با کتابهایی شروع کنید که دارای محتوای کوتاه‌تر، واژگان اساسی هستند و از ساختار جمله ساده استفاده می کنند.

دسته‌ای که همه این الزامات را برآورده می کند، کتاب های کودکان است. کتاب‌هایی که مردم را از این نوع ادبیات دوری می‌کنند فقط این که ممکن است به شخصیت آنها توهین شود. من یک مرد کاملا رشد یافته هستم و شما می‌خواهید که من کتاب‌های کودکان را بخوانم؟

آنها فراموش می کنند که برای تمام اهداف دقیقا مانند بچه هایی هستند که سعی دارند زبانی را یاد بگیرند یاد بگیرند!

از آنجا که آنها اینطور فکر می‌کنند با خود می‌گویند بهتر است، به سمت کتابهای سطح متوسط روند و بعدا شکایت می‌کنند که زبان برای یادگیری خیلی سخت است.

شروع با ساده ترین مطالب خواندن برای پیشرفت شما بسیار مهم است. تمام کتابهای دیگر فرض می‌کنند که شما اصول اولیه را می‌دانید. فکر نکنید که با خواندن مطالب واسطه، می‌توانید اصول را در طول مسیر بیاموزید. خیر، اینطور نیست فقط وقتی کتاب های سطوح بالاتر از خود را انتخاب می‌کنید بیش از حد جاه طلب می‌شوید به خودتان آسیب می رسانید.

تعصبات خود را در برابر کتاب های کودکان رها کنید و زود خواندن را شروع کنید. یک ذهن باز داشته باشید و در مسیر مطمئنی برای دستیابی به زبان انگلیسی قرار بگیرید.

 

2- متن های موازی را بخوانید

متن های موازی بخوانید

علاوه بر خواندن اولین موارد آسان، سعی کنید کتاب هایی را بخوانید که به زبان دوگانه نوشته شده اند، جایی که ترجمه‌‌ها بلافاصله زیر جملاتی که می خوانید نوشته شده است. این مکاتبات یک به یک جمله شما را از رسیدن به نزدیکترین فرهنگ لغت برای یافتن معنی یک کلمه نجات می دهد. در نتیجه ، تجربه خواندن روانتری خواهید داشت.

همچنین می توانید متوجه شوید که چگونه قوانین دستور زبان عمل می‌کند. می توانید از شباهت‌ها استفاده کرده و از تفاوت‌ها آگاه باشید.

3. به طور گسترده بخوانید

این در مورد کمیت است.

بیش از حد نگران نباشید، اگر معنای واقعی مطالبی را که می خوانید کاملا متوجه نمی‌شوید. فقط بخوانید وسوسه نشوید تا در اولین قدم و مواجه به کلمه ناآشنایی اقدام به باز کردن لغت نامه نمایید. فقط متن را جلو ببرید و به خواندن ادامه دهید.

هدف از این نوع خواندن در معرض قرار گرفتن شما در حد امکان است. نگران درک مطلب نباشید. ما در اینجا مهارتهای متناسب سازی شما را تمرین می‌کنیم. به سادگی حدس بزنید که در مورد چه چیزی می خوانید. لازم نیست همیشه این کار را بکنید، فقط یک حدس بزنید و اعتماد کنید که به اندازه کافی نزدیک خواهید بود. (به عنوان مثال در داستانی که می خوانید، سعی کنید آنچه را که واقعا اتفاق می افتد را متوجه شوید، همین کافی است.)

اکنون می دانم که برخی از انواع شخصیت ها وجود دارند که با این کار شرایط سختی را پشت سر می‌گذارند. آنها نمی‌خواهند بدون درک هر کلمه، هر عبارت و هر جمله در صفحه پیش بروند. در غیر این صورت ، آنها احساس ناخوشایند می کنند که چیزی اشتباه است.

4. به طور فشرده و دقیق بخوانید

این بر خلاف روش قبلی است. برای هر دوی این استراتژی ها باید زمان خواندن را تعیین کنید. هرکدام شایستگی‌های خاص خود را دارد. خواندن فشرده در مورد کیفیت است. به طور فعال در آنچه می خوانید درگیر شوید. یعنی قبل از حرکت به صفحه دیگر سعی کرده تمام درسهای ارائه شده در یک صفحه را جذب کنید. یک فرهنگ لغت نزدیک داشته باشید. مقادیر زیادی یادداشت را در حاشیه صفحه بنویسید.

هدف شما این نیست که کتاب را تمام کنید یا هرچیز دیگری. هدف شما یادگیری زبان انگلیسی در طول مسیر است. خود را با شخصیت یا طرح مشغول نکنید. آنها وسیله ای برای رسیدن به هدف هستند.

 

5- سرگرمی خود را بخوانید

در خواندن کتاب علاقه مندی های خود را صحبت کنید.

در مورد علاقه‌تان مطالعه کنید. آیا شما علاقمند به پخت و پز هستید؟ دستور العمل ها و کتابهای آشپزی را به زبان انگلیسی بخوانید. آیا عاشق سرگرمی و داستانهای مشهور هستید؟ مطمئن هستیم که کتاب های بسیاری در این زمینه‌های مختلف وجود دارد که می تواند به شما کمک کند.

این اطمینان حاصل خواهد شد که از آنچه چشم خود را مشغول آن کرده اید، خسته نمی شوید. از آنجا که حقیقت را باید پذیرفت، خواندن به زبان انگلیسی مانند پیاده روی در پارک آسان نیست. با صفحه پر از قوانین نوشتاری، نگارشی و دستور زبان عجیب روبرو هستید. بنابراین خواندن موضوعی که به طور طبیعی درگیرتان می کند.

علاوه براین، واژگان خاص در هنگام مطالعه باعث نمی شود که شما از یک نقطه به نقطه ای دیگر دائما پرتاب بشید. زمینه مورد علاقه تان مانند پخت و پز، اصطلاحات و کلماتی دارد که غالبا تکرار می شوند و بیشتر آنها با هم در ارتباط هستند. مطمئنا، اصطلاحاتی وجود خواهد داشت که فقط برای این زمینه منحصر به فرد هستند، اما همیشه کلماتی وجود خواهد داشت که به طور کلی برای زبان قابل استفاده است. از این کلمات برای باز کردن زبان انگلیسی برای شما استفاده کنید. پس باید بگوییم که علاقه یکی از مهمترین یا مهمترین عامل در خواندن کتاب است. اگر واقعا علاقه‌مند به آشپزی هستید. استفاده از یک کتاب انگلیسی آشپزی، و اجرای یک دستور پخت، یادگیری کلمات مختلف را برای شما ساده و احتمالا شگفت زده خواهد نمود.

 

نتیجه گیری

امیدواریم دیدگاهتان نسبت به خواندن تغییر پیدا کرده باشد و بدانید این امر فقط مناسب یک قشر خاص نیست. این مطاب برای همه کسانی است که امیدوارند زبان دوم را یاد بگیرند. خواندن می‌تواند تفاوت های زیادی در یادیگری زبان انگلیسی تان ایجاد کند. پس توصیه می‌شود از مقاله فوق فقط یک نکته را انتخاب نکنید و به صورت کلی با استراتژی خواندن مواجه شوید تا از پراکنده خوانی و پرسه زدن در سایت ها و سایر موارد خود را گمراه نکنید.

منبع :
https://www.fluentu.com/blog/learning-a-language-by-reading-books/

 

 

16 اسفند 1398 | بازدید [ 10235 ]

نمایش راهنمای دانلود
بستن راهنمای دانلود

رفع مشکلات احتمالي در هنگام دانلود:

1- اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يک نرم افزار مديريت دانلود (نظير IDM) استفاده کنيد.

2- فايل‌هايي که قصد دانلود آنها را داريد به صورت تک‌تک دانلود کنيد و از دانلود همزمان چندين فايل خودداري نمایید تا هر فايل با بالاترين سرعت دانلود شود و احتمال خرابي آن به حداقل رسد. اگر دانلود بيش از 3 فايل را به صورت همزمان انجام دهيد، ممکن است با Error 503 مواجه شويد. در اين حالت پس از اتمام فايل‌هايي که در حال دانلود هستند، مي‌توانيد دانلود جديدي را آغاز نماييد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از نرم افزارهاي مديريت دانلود، نظير IDM، فايل ها را به صف دانلود افزوده تا فايل هاي مورد نظرتان به نوبت دانلود شوند. راهنماي استفاده از نرم افزار IDM و اضافه نمودن فايل ها به صف دانلود را مي توانيد از اينجا دريافت نماييد.

3- پسورد تمام فايل‌هايي که از سايت مرجع زبان ایرانیان، دانلود مي‌کنيد، آدرس سایت و یا همان www.irlanguage.com مي‌باشد. تمامي حروف را بايد به صورت کوچک تايپ کنيد. همچنين بهتر است کلمه رمز را تايپ نموده و از Copy-Paste کردن آن بپرهيزيد.

4-فايل‌هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور کاهش حجم و دريافت سريعتر با فرمت rar فشرده شده‌اند، براي خارج‌سازي فايل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar استفاده کنيد.

5- فايل هاي کرک، پچ و کیجن به دليل ماهيت خود ممکن است توسط برخي از آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناک شناسايي شوند. در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال نمایید.

6- اگر فايلي را دانلود نموديد و در هنگام باز کردن آن در صورتي که پسورد را درست وارد مي‌کنيد و با خطاي Password ، CRC Failed و يا خطاي Files Corrupt مواجه شديد، احتمالا به دليل قطع و وصل شدن در هنگام دانلود، فايل آسيب ديده است. براي رفع اين مشکل، امکان Repair در فايل‌هاي فشرده قرار داده شده است. براي حل اين مشکل، نرم افزار Winrar را روي کامپيوتر خود نصب نمایید و آن را اجرا کنيد. سپس در نرم افزار Winrar به محلي که فايل فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد و فايل خراب را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار وجود دارد را بزنيد و OK کنيد. فايل جديدي به همان نام و با پيشوند Fixed در کنار فايل قبلي ايجاد خواهد شد. حال فايل جديد را از حالت فشرده خارج کنيد. (اين روش در 90 درصد موارد مشکل را برطرف مي کند. اما در صورت حل نشدن مشکل با اين روش، تنها راه دانلود مجدد فايل است).

7- اگر فايل بزرگي را تا نصفه دانلود کرده‌ايد اما ادامه آن دانلود نمي‌شود، اين اشکال به دليل سيستم Cache سرويس دهنده اينترنت شما است. براي اينکه بتوانيد ادامه فايل را دانلود کنيد، لينک دانلود فايل را باز کرده و يک علامت سوال (؟) در انتهاي لينک قرار دهيد. مشکل برطرف خواهد شد.

دانلود دانلود آموزش اکسترکت نمودن فايل هاي فشرده چند قسمتي

دانلود دانلود آموزش تعمير فايل هاي فشرده با استفاده از نرم افزار Winrar

دانلود دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Daemon Tools

دانلود دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Virtual Clone Drive


بستن بخش نظرات
نام شما: Mohammad

در مورخه : 20 فروردين 1399
سلام و خسته نباشید بابت سایت خوبتون و خواستم فقط تشکر کنم و بگم که خیلی ها به این نوع انگیزه دادنها احتیاج دارن برای سوخت و ادامه. ممنون
ارسال جوابیه ]

 
نام شما: [ کاربر جدید ]

نام شما (ضروری):
ایمیل شما :
نظر: